مدیرکل کمیته امداد ایلام:

۸۰ آشپزخانه غذا برای اطعام نیازمندان ایلام در ماه رمضان مهیا شد

مدیرکل کمیته امداد ایلام از مهیا شدن ۸۰ آشپزخانه تهیه غذا برای اطعام نیازمندان این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد ایلام از مهیا شدن ۸۰ آشپزخانه تهیه غذا برای اطعام نیازمندان این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مراکز با هدف تهیه و توزیع غذا بین نیازمندان با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری راه اندازی شده اند.

وی به سایر برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم تهیه سبد‌های معیشتی با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

به گفته وی، در توزیع این سبد‌های معیشتی مددجویان مناطق روستایی، خانواده‌های با سرپرست زن، دارای بیمار، سالمندان و خانواده‌های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

وی حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین و نیازمند را از طریق کمپین من هم یک حامی ام را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: هم اکنون ۳ هزار و ‭۵۰۰‬ کودک نیازمند در استان با توجه به مشکلات اقتصادی در انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند.

وی بیان کرد: توزیع سبد‌های غذایی و غذای گرم بین نیازمندان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند با همکاری مراکز نیکوکاری و جامعه خیرین از دیگر برنامه‌های امداد در این ماه بوده و ما از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده اند، برای مشارکت در این امر خیر دعوت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.