استفاده بیش از ۱۷۸ هزار مسافر نوروزی از خیمه‌های نماز هلال‌احمر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره مندی ۱۷۸ هزار و ۷۵ نفر از خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت وموقت جمعیت هلال‌احمر خبرداد.

حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی، با اشاره به طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، با ارائه گزارشی از خدمات سازمان جوانان از ۲۴ اسفندماه تا دهم فروردین پرداخت و گفت: ۱ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۴۷۹ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی و ۲۷۴ هزار و ۸۸۹ نفر نیز از اکیپ‌های سیار سحاب (خدمات و آموزش امداد و کمک‌های اولیه) بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به این که ۴۵۹ هزار و ۴۸۰ نفر در پویش بهرفت مشارکت و از این پویش حمایت کردند، ادامه داد: ۵۹۳ هزارو ۸۶۳ نفر از فضای دوستدار کودک نکات ترافیکی، ایمنی و امدادی استفاده کردند. ۱۷۸ هزار و ۷۵ نفر نیز به خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: به ۳۰۹ هزار و ۴۲۵ نفر اقلام فرهنگی زیست محیطی توزیع شد؛ که درمجموع به ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۵۴۱ نفرخدمات ارائه شد.

گفتنی است، ۳۰ هزار و ۲۸۷ نفر از اعضای سازمان جوانان در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار