سردار رحیمی:

۵۲۳ پرونده جرایم اقتصادی طی ۴۸ ساعت گذشته در کشور تشکیل شده است

فرمانده قرارگاه نوروزی (امین) پلیس امنیت اقتصادی از تشکیل ۵۲۳ پرونده جرایم اقتصادی طی ۴۸ ساعت گذشته در کشور خبرداد.

سردار حسین رحیمی اظهار داشت: با عنایت به شعار سال "مهار تورم، رشد تولید" این پلیس با تمام توان و همچنین وظیفه ذاتی خود در ایام تعطیلات نوروزی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی پلیسی موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز (خودرو، دام، سوخت، پارچه، موتورسیکلت و…) و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی (احتکار، فرارمالیاتی، زمین‌خواری و…) شدند.

وی از تشکیل ۵۲۳ پرونده جرایم اقتصادی طی ۴۸ ساعت گذشته در کشور خبرداد و افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را بیش از سه هزار و ۸۸ میلیارد ریال برآورد و همچنین در این راستا تعداد ۵۰۸ متهم دستگیر و به همراه پرونده‌های متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ادامه خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور همواره در صف مقدم برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم هستند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه از هموطنان عزیز درخواست کرد: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه انواع جرایم اقتصادی، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار