ادامه رصد و نظارت بر فعالیت دهیاری‌ها در ایام نوروز

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ایام نوروز، رصد و نظارت دفتر روستایی با جدیت ادامه دارد.

لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: پایش اقدامات انجام شده توسط دهیاری‌ها برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ایام نوروز با جدیت مورد رصد و نظارت دفتر روستایی قرار دارد.

غریب افزود: در زمینه خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی باید اقدامات لازم در خصوص روشنایی فضا‌های عمومی روستا، ایجاد کمپ‌های اسکان موقت، ایجاد کمپ‌های اسکان اضطراری برای استقرار مسافرین و گردشگران در صورت بروز حوادث غیر مترقبه و ایجاد پارکینگ‌های موقت در ایام اوج سفر‌های نوروزی انجام گیرد.

وی اضافه کرد: ساماندهی و ایجاد چشمه‌های سرویس بهداشتی در فضا‌های عمومی به منظور رفاه مسافران، زیباسازی سیما و منظر روستایی و امحاء ناهنجاری‌های بصری، ساماندهی و ایجاد بازارچه‌های موقت محلّی، استقرار مخازن پسماند بخصوص در پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها و تهیه نقشه‌های راهنمای محل‌های اسکان و توزیع در مبادی ورودی روستا‌ها از دیگر موضوعاتی است که دهیاری‌ها باید در ایام تعطیلات نوروز به آن توجه نمایند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها افزود: دهیاری‌ها نسبت به رفع عیوب و نواقص کلیه تاسیسات موجود در پروژه‌های فضای سبز، پارک‌ها و فضا‌های گردشگری و سایر تاسیسات و مبلمان روستایی اقدامات خوبی انجام داده اند.

غریب از دهیاران خواست تا با پیش بینی تمهیدات لازم لحظات خوبی را برای مسافران و گردشگران نوروزی در روستا‌ها ایجاد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار