فرودگاه طبس میزبان اولین پرواز در شب

مدیرکل فرودگاه‌ های خراسان جنوبی گفت: اولین پرواز در شب بعد از مدت‌ها در فرودگاه طبس به زمین نشست.

 طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌ های خراسان جنوبی گفت: طی رایزنی‌ و پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه طبس اولین پرواز در شب بر فراز فرودگاه طبس محقق شد.  

او افزود: پرواز‌های این فرودگاه از چهار پرواز در هفته به هشت پرواز افزایش یافته است.

 طهماسبی اظهار کرد: این پرواز‌ها توسط هواپیمایی پارس ایر با یک فروند هواپیمای CRJ ۲۰۰ برای روز‌های چهارشنبه و جمعه برنامه ریزی شده است.  

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: پرواز‌های ایرلاین روز جمعه ۱۱ فروردین ساعت ۱۸:۰۰ از تهران آغاز، ۱۹:۱۰ وارد فرودگاه طبس شده و ۱۹:۵۰ طبس را به مقصد تهران ترک می‌کند.  

او ادامه داد: همچنین پرواز روز چهارشنبه این ایرلاین ساعت ۲۱:۱۵ از تهران آغاز، ۲۲:۲۵ وارد فرودگاه طبس شده و ۲۳:۱۰ طبس را به مقصد تهران ترک می‌کند.  

طهماسبی گفت: با شروع پرواز‌های هواپیمایی پارس ایر طرح روشنایی سطوح پروازی فرودگاه طبس با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.  

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: فرودگاه طبس آمادگی کامل برای پذیرش پرواز‌ها در طول ساعات شبانه روز را دارد.  

از بدو تأسیس فرودگاه طبس طی سی سال گذشته این اولین پرواز است که با برقراری سیستم روشنایی باند فرودگاه به صورت شبانه انجام می‌شود.

با برقراری پرواز شب در شهرستان طبس تحولی نو در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش عالی، خدمات اجتماعی، توسعه گردشگری، توسعه اقتصادی، اشتغال و تولید در منطقه صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.