جانشین پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

انهدام باند هرمی موسوم به کیونت

جانشین پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند هرمی موسوم به «شرکت کیونت» خبر داد و گفت: ۲۱ نفر در این ارتباط بازداشت شده‌اند.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان تحت عنوان عضویت در شرکت هرمی موسوم به "کیونت" موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲۱ مرد با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت کیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: بنابر حساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت ۲۱متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه گزافی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی، مخفیگاه‌های ۲۱ متهم را در شهر تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آن‌ها شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت کیونت اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه گزافی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

برچسب ها: دستگیری ، شرکت هرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار