۵ هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد پذیرش شدند

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: تاکنون ۵ هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شده و در مدارس و کلاس‌های درس مجهز، اسکان یافته‌اند.

اسعد رسولی مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان تاکنون در مجموع حدود ۵ هزار مسافر و گردشگر از مناطق مختلف کشور در این اماکن تعیین شده اسکان داده شدند.

وی اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد تاکنون با ارائه خدمت به حدود ۸۸۰ خانواده با بیش از سه هزار و ۸۰۰ مسافر پذیرای مهمانان نوروزی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: همچنین این ستاد در قالب تجهیز خانه معلم در این مدت بیش از هزار و ۲۸۰ مسافر را پذیرش کرده است.

رسولی اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد با ۱۳ مدرسه در قالب ۱۰۴ اتاق آمادگی پذیرایی از ۴۱۶ مهمان در روز را دارد؛ همچنین خانه معلم با ۲۴ اتاق و ظرفیت ۱۳۰ تخت در این ایام پذیران مهمانان و گردشگران نوروزی است.

وی جلب رضایت مسافران فرهنگی را مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: به همین برای آموزش و پرورش مهاباد در راستای تکریم منزلت جایگاه مسافران و گردشگران نوروزی، از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر از جمله ارتقای مسایل بهداشتی و نظافتی در اسکان‌ها استفاده می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.