معاون عملیات پلیس راهور مطرح کرد؛

ترافیک روان در جاده ها/ تا این لحظه هیچ محور یکطرفه‌ای نداریم

معاون عملیات پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و گفت: در محور‌های شمالی شاهد تراکم تردد هستیم.

سردار سلیمی معاون عملیات پلیس راهور فراجا گفت: از ساعات اولیه صبح امروز شاهد افزایش حجم تردد به ویژه در مسیر‌های برگشت و به سمت کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها بودیم و در جنوب کشور و بافت‌های مرکزی به لحاظ وسعت راه‌های خوبی که وجود دارد ترافیک روان است و گره‌های ترافیکی سنگینی نداریم.

 وی گفت: در محور‌های شمالی نیز از شمال به جنوب در مسیر رشت به سمت قزوین محدوده امام زاده هاشم، منجیل و رودبار شاهد تراکم تردد هستیم.

 سلیمی ادامه داد: در مسیر فیروزکوه به سمت تهران نیز در محدوده پل سفید همین وضعیت را شاهد هستیم که لحظه به لحظه به حجم تردد وسایل نقلیه‌ای که در مسیر برگشت هستند افزوده می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور فراجا گفت: پیش بینی ما این است که در ساعات بعدازظهر امروز و بعد از اذان ظهر برخی از هموطنانمان سفر خود را آغاز کنند و از مقاصدی که بودند برگردند؛ بنابراین از مردم می‌خواهیم که برنامه ریزی کنند و سفرشان را به ساعات پایانی روز به تعویق نیاندازند که امیدواریم با رعایت سرعت مطمئنه و حقوق شهروندان دیگر، سفر خود را در کمال ایمنی ادامه دهند.

وی گفت: در حال حاضر تا این لحظه محور یکطرفه‌ای نداریم. تنها محدودیتی که امروز اعمال می‌شود تردد انواع کامیون‌ها و کشنده‌ها است.

برچسب ها: راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار