جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد

دستگیری کلاهبردار ۴۱۰ میلیاردی در ایلام

جانشین فرماندهی انتظامی ایلام از دستگیری کلاهبردار متواری و تحت تعقیب با ۴۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی، جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند سرمایه گذاری در استان ها‌ی تهران و گلستان وایلام ونیز احداث شرکت‌های ساختمانی وساخت بیمارستان خصوصی در یکی از شهرستان‌های تابعه ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اقدامات پلیس ایلام در مدت متواری شدن وی، متهم پس از حدود ۳ سال طی هماهنگی با مرجع قضایی توسط ماموران کلانتری شهرستان چوار دستگیر شد.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: متهم با ادعا‌های مختلف از جمله ارتباط با مسئولان ارشد کشورو سود بیشتر اعتماد مشتریان و دیگران را به خود جلب کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهم به کلاهبرداری ۴۱۰ میلیاردی خود اعتراف کرده است ادامه داد: تعدادی از مال باختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نجفی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی از اعتماد بی مورد به افراد غریبه و نا آشنا در معاملات اقتصادی، خودداری کرده و در صورت مشاهده این گونه افراد کلاهبردار و مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ مراتب اطلاع رسانی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.