عذرخواهی اینستاگرامی مورینیو از مهاجمش

مورینیو با انتشار یک ویدیو، از اولا، مهاجم تیم خود در توضیح پست، عذرخواهی کرد.

تیم فوتبال آ. اس رم شب گذشته در رقابت‌های سری آ به مصاف سامپدوریا رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. برد ارزشمند و روحیه‌بخشی که بر خلاف فاصله زیاد، به راحتی به دست نیامده بود و مورینیو و شاگردانش برای حصول این نتیجه، دشواری‌های زیادی را تحمل کردند.

اما این پیروزی در شرایطی رقم خورد که یک اتفاق بامزه در جریان بازی، حسابی مورد توجه قرار گرفت تا جایی که این موضوع راه خود را به حساب کاربری ژوزه مورینیو در اینستاگرام هم باز کرد.

ماجرا از این قرار است که جالوورسی در شرایطی که نیمه اول را با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن آمده بود، در نیمه دوم با اخراج جیسون موریلو، فضای بیشتری برای حمله به دست آورد و همین موضوع باعث شد تا آقای خاص از بلوتی و اولا سولباکن، مهاجم نروژی خود بخواهد که برای حضور در زمین آماده شوند.

مورینیو که با آب و تاب مشغول انتقال دستورات تاکتیکی به بازیکن ملی‌پوش تیم خود بود، ناگهان مجذوب جریان بازی شد.
دقایقی بعد و در حالی که مورینیو داشت با سولباکن از شرح وظایفش در زمین و به خصوص قرار گرفتن در جریان بازی روی ضربات ایستگاهی می‌گفت، جورجینیو واینالدوم گل اول تیمش را وارد دروازه سامپدوریا کرد.

اتفاقی که باعث شد ژوزه مورینیو بلافاصله و درست در اوج توضیحاتش، از ستاره ۲۴ ساله تیم خود عذرخواهی کند و به او بگوید که تعویض منتفی است!

پس از ثبت گل واینالدوم، مورینیو با تکان دادن دستش در حالی که تاسف در صورتش مشهود بود، از اولا خواست تا به نیمکت برگردد.

موضوعی که سولباکن به راحتی با آن کنار آمد و بلافاصله کاورش را برداشت تا روی نیمکت بنشیند. اما ثبت شدن تصاویر این موضوع و ترکیب آن با لحظه گلزنی رم، ویدیوی جالبی را ایجاد کرده که ژوزه مورینیو را به پست کردن آن در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام سوق داد.

مورینیو با انتشار این ویدیو، از اولا، مهاجم تیم خود در توضیح پست، عذرخواهی کرده است. جالب اینکه سولباکن در دقیقه ۸۷ به بازی آمد و پاس گل سوم تیمش توسط الشراوی را نیز به نام خود ثبت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.