اقامت ۷.۶ میلیون مسافر گردشگری نوروزی در استان بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: از ۲۴ اسفند تاکنون ۷.۶ میلیون نفر شب اقامت در این استان ثبت شده است.

اسماعیل سجادی‌منش با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز اقامتگاه در بخش‌های مختلف افزایش یافت، اظهار داشت: علاوه بر هتل، هتل آپارتمان، مسافرخانه و مهمانسرا‌ها بیش از ۲ هزار کلاس درس برای اقامت گردشگران تعیین شد.

وی افزایش بازدید گردشگران از اماکن تاریخی، موزه‌ها، سواحل و مناظره طبیعی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جدید، ۷.۶ میلیون نفر شب اقامت در استان ثبت شد و نشان از این دارد که بوشهر به‌عنوان یک استان گردشگرپذیر در تعطیلات نوروز بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: بوشهر به عنوان مقصد گردشگری معرفی شده و در تعطیلات نوروز سال جدید جزو ۱۰ استان برتر در زمینه جذب گردشگر و مسافر بود.

وی با بیان اینکه گناوه، بوشهر و دیلم به ترتیب ۳ شهرستان برتر حضور گردشگر معرفی ثبت شد گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد سواحل بیشترین جذابیت برای گردشگران داشته است که توسعه زیرساخت‌های گردشگری در نوار ساحلی یکی از اولویت‌های امسال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
والا تا جایی که من دیدم خیلی بهتر از سال های قبل بود مسافران هم کم. اومده بودند بوشهر.