رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

نیرو‌های مجاهد و پرتلاش پلیس در همه ایام با روحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت می‌کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: نیرو‌های مجاهد و پرتلاش پلیس در همه ایام با انگیزه و روحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت می‌کنند و در ایام نوروز شاهد بودیم که مجاهدان فی سبیل الله خدمت به مردم را به راحتی خود ترجیح دادند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر "سید علیرضا ادیانی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه اخوت فرماندهان، روسا و مدیران ارشد حوزه مرکزی فراجا با اشاره به تقارن آغاز سال جدید، بهار طبیعت با بهار قرآن اظهار داشت: سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ تقارن نوروز را با بهار فطرت، معنویت و ماه ضیافت الهی به فال نیک می‌گیریم و ان شاء الله همه ما بتوانیم از فیوضات این ماه پرخیر و برکت بهره‌مند شویم.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام خجسته نوروز و حلول ماه رمضان به آحاد کارکنان فهیم و پرتلاش انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مطرح کرد: رمضان؛ ماه رحمت، برکت و مغفرت است و سال را با چنین ماه پر خیر و برکتی آغاز کردیم، ان شاء الله همه ما از خیرات و برکات این ماه عزیز و عظیم برخوردار شویم.

نیرو‌های مجاهد و پرتلاش پلیس در همه ایام با روحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت می‌کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه مردم، ولی نعمتان ما هستند، بر لزوم خدمت مجاهدانه، خالصانه و بی منت به مردم تاکید و تصریح کرد: نیرو‌های مجاهد و پرتلاش پلیس در همه ایام با انگیزه و روحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت می‌کنند و در این ایام نوروز و تعطیلات هم شاهد بودیم که این مجاهدان فی سبیل الله خدمت به مردم را به راحتی خود ترجیح دادند و با انگیزه و مجاهدانه این خدمت مضاعف تداوم داشت، بنده به وجود چنین همکاران و همرزمانی افتخار می‌کنم و قدرشناسانه، از تک تک نیرو‌های پلیس از مرز تا مرکز تشکر و قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه باید عزم را جزم، اراده‌ها را پولادین و حرف و شعار را با عمل همراه کرد، خاطر نشان کرد: بایستی همت را بلند داشت تا بتوانیم مسئولیتی را که برعهده داریم، به خوبی انجام دهیم و در شأن و شایسته این ملت عزیز به آنان خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه با توکل و اعتماد به خداوند می‌توان بر مشکلات فائق آمد، بیان کرد: طهارت درون، تقوا، وثوق، اطمینان و توکل به خداوند انسان را بر هر کاری قادر و توانا می‌کند؛ با توکل به خداوند متعال و همت می‌توان همه قله‌ها را فتح و به پیروزی رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در بخش پایانی سخنان خود گفت: همه ما باید توان و عزممان را برای ساخت انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و مطلوب جامعه قرآنی جزم کنیم تا ان شاء الله بتوانیم در این مسیر رضایت خداوند و مردم را به دست آوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار