یش‌از ۷۰۰ هزار قزوینی سود سهام عدالت دریافت کردند

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: اواخر سال گذشته حدود ۷۵۰ هزار نفر در کل استان قزوین به نسبت ارزش سهام خود سود دریافت کردند.

فهیمه لزگی معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان گفت: پرداخت سهام عدالت به حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار جامانده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و سه دهک پایین درآمدی جامعه ایثارگران در سطح کل کشور در مراحل جمع‌بندی و پایانی قرار دارد.

وی افزود: تاکنون اطلاعات ۲۰ هزار نفر از جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد، ۸ تا ۱۰ هزار نفر افراد تحت پوشش بهزیستی و ۹ هزار نفر از سه دهک پایین درآمدی جامعه ایثارگران در استان قزوین جمع‌بندی شده است.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین بیان کرد: اطلاعات مربوط به جاماندگان سهام عدالت توسط دستگاه‌های مربوطه که همان کمیته امداد، بهزیستی و بسیج است به صورت الکترونیکی به سازمان خصوصی‌سازی ارسال می‌شود.

لزگی ادامه داد: اواخر سال ۱۴۰۱ حدود ۷۵۰ هزار نفر در کل استان قزوین به نسبت ارزش سهام خود سود دریافت کردند.

وی ابراز کرد: سهام‌دارانی که دارای سهام ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومانی بودند، به ترتیب ۶۱۳، ۶۶۷ و ۷۲۱ هزار تومان سود دریافت کردند و به افرادی که دارای سهام یک میلیون تومانی بودند مبلغ یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود تعلق گرفت.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین در رابطه با متغییر بودن پرداختی سود سهام عدالت تصریح کرد: میزان پرداخت سود سهام عدالت باتوجه به بُعد خانوار در هنگام ثبت‌نام اولیه و فروش و آزادسازی بخشی از سهام برای برخی افراد متفاوت بود.

لزگی عنوان کرد: سهامداران می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در این رابطه به شماره ۱۵۶۹ تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح کنند؛ در مجموع اگر شخصی در مراحل قبل سود سهام دریافت کرده و، اما در مرحله آخر نتوانسته سود اخذ کند ممکن است مشکلاتی در حساب او ایجاد شده باشد که باید در اسرع وقت برطرف کند.

وی با اشاره به لزوم داشتن شماره سجام برای سهامداران گفت: سهامدارانی که تغییری در حسابشان ایجاد می‌شود باید مجدد وارد سامانه سجام شده و تغییرات را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار