راه اندازی اتاق تسهیل و حمایت سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو+فیلم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد، ایجاد اتاق تسهیل سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو را ابتکار خوب ارزیابی کرد و گفت: در صورت موفقیت این طرح در تمام مناطق ایجاد خواهد شد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی  در حاشیه بازدید از منطقه آزاد ماکو در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف مناطق آزاد در سال جدید رشد تولید و تسهیل سرمایه گذاری است گفت: برای جذب سرمایه گذاری و گسترش طرح‌های سرمایه گذاری مشکلاتی در سطح کشور و مناطق آزاد وجود دارد که از جمله آن‌ها عدم توجیه سرمایه گذاران و یا مشکلات بر سرراه فرایند سرمایه گذاری که سرمایه گذاران از عهده حل مشکلات آن بر نمی‌آیند.

حجت اله عبدالملکی با بیان اینکه مسئولین سازمان منطقه آزاد ماکو ابتکار بسیار خوبی در ایجاد اتاق تسهیل سرمایه گذاری انجام دادند افزود: اولا فرصت‌های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران تشریح و توجیه می‌شوند و ثانیا در تمام فرایند راه اندازی طرح سرمایه گذارای از ثبت نام در سامانه تا اخذ مجوز، همکاران این اتاق در کنار و همراه سرمایه گذار خواهند بود.

وی ایجاد اتاق تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو را ابتکار خوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: در صورت موفقیت این طرح در منطقه آزاد ماکو، بصورت دستور العمل به تمام مناطق جهت ایجاد این اتاق اقدام خواهیم کرد.

با ایجاد اتاق تسهیل و حمایت سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو، ۵۲ طرح با در نظر گرفتن محور‌های کسب و کار در این منطقه در حوزه‌های لجستیک و حمل و نقل، کشاورزی و دامپروری، صنعت، معدن، گردشگری، بازرگانی و خدماتی و ورزشی برای معرفی به سرمایه گذاران علاقمند به حضور در منطقه آزاد ماکو آماده شده است.

این طرح‌ها با هدف تسهیل فرآیند آغاز فعالیت سرمایه گذاری و منطبق بر نیاز‌های اصلی منطقه آزاد ماکو آماده و در آن پیش بینی میزان سرمایه گذاری و اشتغال زایی با معرفی محل اجرا لحاظ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.