امام جمعه آرادان:

تعاملات جهانی به نفع ایران رقم خورد/ آمریکا رو به زوال

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا با بیان اینکه تحولات جهانی بر ضد دشمنان انقلاب اسلامی و به نفع ایران رقم خورده است، گفت: امروز آمریکا بیش از هر زمان به افول نزدیک شده است

امام جمعه آرادان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان و رؤسای سه قوه بیان کرد: همانطور که معظم‌له نیز فرمودند مسئولیت بزرگ مسئولان خدمت به مردم و اداره خوب کشور است که ذکر پروردگار در این وظایف به کمک مسئولان خواهد آمد.

وی با بیان اینکه معنای خدمت به خدا خدمت به خلق الله و پیشبرد اهداف الهی است که مهمترین رسالت مسئولان نیز همین امر محسوب می‌شود، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار مسئولان تاکید کردند اگر بتوانیم به درستی خدمت کنیم از امتحان الهی سربلند بیرون آمده‌ایم.

امام جمعه آرادان ضمن اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم و رشد تولید، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که همه مسئولان، سران قوا و … همه توان خود را برای عملیاتی کردن شعار سال به کار بگیرند و این طور نباشد که شعار سال به سربرگ نامه‌ها و پارچه نوشت‌های سر درب ادارات محدود شود.

شریفی نیا با بیان اینکه در تمام طول سال برای مهار تورم و رشد تولید، می‌بایست کوشش کرد، افزود: شعار سال باید با توان هر چه بیشتر مسئولان محقق شود. از سوی دیگر معظم‌له الزامات تحقق مهار تورم و رشد تولید را نیز به مسئولان گوشزد کردند که از جمله آنها می‌توان به برخورد جدی با فساد اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار