افزایش دو و نیم برابری بودجه عمرانی شهرداری تبریز

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از افزایش دو و نیم برابری بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ این شهر نسبت به سال قبل خبر داد.

آقای احمدزاده در جلسه‌ای با حضور مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و معاونان عمرانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز روند اجرای پروژه‌های قابل افتتاح در اردیبشهت ماه ، روند استعلام‌ها و مناقصات پروژه‌ها و روند مطالعات و طراحی پروژه‌های امسال مناطق را پیگیری کرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم تسریع استعلام و مناقصات پروژه‌های عمرانی امسال گفت: لازم است اولویت بندی برای همه پروژه‌های عمرانی شهر با توجه به ضرورت آن و زمان بندی حداقلی انجام شود.

وی مدیریت و برنامه‌ریزی را از برنامه‌های اساسی حرکت به سمت پیشرفت اجرایی کردن پروژه‌ها برشمرد و افزود: با توجه به میزان بالای پروژ‌های عمرانی تعریف شده در بودجه امسال باید با مدیریت و همراهی تنگاتنگ و هماهنگی و تعامل لازم در بخش‌های مختلف پروژه‌ها را عملیاتی کنیم.

آقای احمدزاده بیان کرد: جلسات شورای معاونان امسال به صورت مستمر و با هدف تبادل نظر جهت تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی و بررسی مشکلات و پیشنهادات در خصوص پروژه‌ها برگزار خواهد شد.

وی در این جلسه ضمن تبیین ردیف بودجه عمرانی امسال مناطق دهگانه شهرداری تبریز با قرائت تک تک آیتم‌های بودجه مناطق خواستار ارائه گزارش از سوی معاونان عمرانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص تسریع اجرای پروژه‌ها شد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم اجرای هر چه سریعتر پروژه‌های عمرانی طی امسال علی الخصوص در حوزه آسفالت، پروژه‌های مسیرگشایی، سالن‌های ورزشی، بهسازی و اجرای پیاده راه‌ها، پروژ‌های پارک‌های محله‌ای و مادر و کودک، پروژه هدایت و دفع آب‌های سطحی و پروژه‌های مقاوم سازی پل‌ها و بناها تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.