جدال فرنگی کاران مازندرانی با رقبای آسیایی از فردا

سجاد ایمن طلب، ناصر علیزاده و مهدی بالی ملی پوشان مازندرانی، فردا و پس فردا در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روی تشک می‌روند.

قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان امروز برگزار می‌شود و طبق برنامه اعلام شده فردا ناصر علیزاده کشتی گیر وزن ۸۷ کیلوگرم که تنها با یک برد کمتر از سکوی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ باز مانده بوده تلاش خواهد کرد تا مدال طلای آسیایی ۲۰۲۲ خود را تکرار کند.

جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان که در مسابقات المپیک در یک وزن پایینتر مدال نقره گرفته بود و سونیل کومار از هند و نورسلطان تورسینوف قزاقستان حریفان احتمالی این کشتی گیر اهل شهرستان نور خواهند بود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمان طلب که در رنکینگ جهانی در جایگاه سیزدهم قرار دارد پس فردا دوشنبه ۲۱ فروردین ماه به مصاف حریفان می‌رود، در وزن او عادلخان نورلانبکوف از قرقیزستان، ابراهیم ماگومادوف قزاقستانی و ژیان تان از چین حضور دارند.

مهدی بالی حمزه ده دارنده مدال طلای آسیایی که سال گذشته در جام جهانی کشتی فرنگی نیز بدون شکست مدال طلا را کسب کرده بود دوشنبه ۲۱ فروردین ماه در حالی به مصاف حریفان می‌رود که با توجه به روند رو جلوی او در مسابقات جهانی، کسب مدال طلای آسیایی برای این کشتی گیر مازندرانی دور از انتظار نیست.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که مهدی بالی کشتی خواهد گرفت اوزور ژوزوپبکوف قرقیزستانی رقیب دیرینه این کشتی گیر نوشهری حضور دارد که به دنبال کسب پنجمین سکوی قهرمانی آسیایی خود است، اما برای کسب این مدال باید از مهدی بالی عبور کند.

حسن رنگرز به عنوان سرمربی و حسن حسین زاده و مجید رمضانی به عنوان مربی مازندرانی هایی هستند که تیم ملی کشتی فرنگی ایران را هدایت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار