آرامش در بازار گوشت مرغ برقرار است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از کنترل بازار مرغ در خراسان جنوبی خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار خراسان جنوبی گفت: برای کنترل کردن بازار مرغ در استان، توزیع مرغ منجمد، جلوگیری از خروج غیرقانونی مرغ زنده با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی در حال انجام است.

او  با بیان اینکه در سطح استان روزانه ۷۰ تن تولید مرغ داریم افزود: مصرف روزانه استان ۴۰ تن است که میزان تولید در استان مازاد بر مصرف است.

اشرفی با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال گذشته ۵۴۰ تن به سهمیه آرد خبازی‌های استان اضافه شده است، بیان کرد: این سهمیه به دلیل تناسب سازی و بروز رسانی جمعیت استان صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین با بیان اینکه در ایام نوروز هم ۱۰۰ تن سهمیه مازاد با توجه به حضور مسافران و گردشگران به سهمیه استان اضافه شده اظهار کرد: برای ماه رمضان هم ۴۰ تن آرد برای سهمیه استان درنظر گرفته شده است.

اشرفی با تاکید بر نظارت هوشمند بر وضعیت بازار استان، افزود: در کنار نظارت هوشمند حضور پلیس و ناظران هم نقش مهمی در مدیریت بازار دارد.

او با اشاره به اینکه پیش بینی‌ها برای مدیریت بازار مصرف اقلام مورد نیاز ماه رمضان انجام شده است، گفت: اقلامی مانند شکر، خرما و برنج توسط مباشرین در برخی از شهرستان‌ها جذب نشده است که تاکید شد این شهرستان‌ها مقدار باقی مانده از سهمیه خود را جذب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار