مدودف: اوکراین روزی ناپدید خواهد شد

رئیس‌جمهور پیشین روسیه معتقد است که اوکراین کشور با اهمیتی نیست و روزی ناپدید خواهد شد.

«دیمیتری مدودف» رئیس‌جمهور پیشین روسیه، در پیام‌رسان روسیه وی کی (VK) با اشاره به آنکه حامیان غربی اوکراین، جهان و شهروندان این کشور تمایلی به ماندن یک کشور پر مشکل ندارند، نوشت:« چرا اوکراین محو می‌شود؟ چون کسی آن را نمی‌خواهد.»

به گزارش آرتی، مدودف که اکنون در مقام معاون شورای امنیت روسیه مشغول به کار است، در این پیام نوشت: «اتحادیه اروپا در حال حاضر به اوکراین نیازی ندارد زیرا در بحبوحه حملات روسیه به اوکراین حمایت از این کشور آنها را در جهنم مالی و سیاسی فرو برده است. تورم فزاینده، قیمت‌های بالای انرژی، فروپاشی تجارت‌ها و تحریم‌های ضد روسیه، اعتراض‌های بسیاری در اروپا به همراه داشته است.»

او در ادامه هشدار داد: « چشم‌انداز کاشت قاطعانه انگل‌های خونخوار اوکراینی بر گردن اتحادیه اروپا که خود در حال فروپاشی است، واقعی است و در این حالت همه‌چیز نشان دهنده نابودی اتحادیه اروپا خواهد بود.»

به گفته مدودف حتی آمریکا که حامی اصلی اوکراین هست هم به این کشور نیازی ندارد زیرا «اغلب شهروندان آن حتی نمی‎دانند اوکراین کجاست و آن را همچنان بخشی از روسیه می‌دانند.»

مدودف در انتها نوشت: «حتی روسیه هم اوکراین را نمی‌خواهد زیرا آن را اشتباهی می‌بیند که با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به وجود آمد. میلیون‌ها نفر از هموطنان ما تحت آزارهای اوکراین هستند و می‌دانند که ما از آنها حفاظت نظامی می‌کنیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
بزودی
آخرین اخبار