صعود ۵ فرنگی کار ایران به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا

پنج نماینده ایران به دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در قزاقستان رسیدند.

سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، از صبح امروز (یکشنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست، در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر تایگاه اونیشی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف اختیار بوتیروف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران کره جنوبی و ترکمنستان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ ساجان از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ریو لیو از چین با نتیجه ۱ بر ۱ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با دمیو ژاداریف از قزاقستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱ بر ۱ ماساتو سومی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران هند و تاجیکستان می‌رود. در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف تموربک نسیم اف از ازبکستان می‌رود.

برچسب ها: کشتی ، فدراسیون کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.