استاندار کردستان:

مدارس تخریبی در کردستان در اختیار دیگر پروژه‌ها قرار گیرد

زارعی کوشا گفت: مدارسی که بلااستفاده است و یا در آستانه تخریب بوده با رعایت سازوکار‌های قانونی در اختیار پروژه‌های خیرساز قرار گیرند.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: مدارس خیرساز استان در لیست مولد سازی و یا موارد دیگر قرار نمیگیرد مگر اینکه مدرسه خیر سازی که تخریبی باشد لذا مدارس خیرسازی که در آستانه تخریب بوده و یا ضرورت بازسازی ندارند، با رعایت سازوکار‌های قانونی در اختیار پروژه‌های خیرساز قرار گیرند.

او خاطر نشان کرد: در روستا‌هایی که ساختمان مدارسی فاقد دانش آموزی وجود دارد می‌توان از این ساختمان‌ها که دولتی و بیت المال نیز است بهره‌برداری آن در اختیار سایر دستگاه‌ها و ادارات قرار گیرد چنانچه باید موضوعات قانونی آن حل شود.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به بزرگداشت مقام معلم و هفته معلم اشاره کرد و گفت: برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم با مشارکت معلمان با خلاقیت‌هایی همراه باشد.

او با بیان اینکه برای این ایام برنامه‌های ویژه‌ای تدارک شود، اذعان کرد: مدیران استانی و شهرستانی می‌توانند از معلمان خود با حضور در کنار آنان تقدیر و تشکر کنند.

زارعی کوشا افزود: بزرگداشت مقام همه‌ی معلمان واجب است، اما باید به معلمانی که اکنون بازنشسته شده اند ویژه توجه داشت، چونکه فکر نکنند اکنون که در گردونه تعلیم و تربیت نیستند، فراموش شده‌اند.

استاندار کردستان گفت: با رعایت آخرین سیاست‌ها و قوانین بعد از بررسی استفاده از مدارس هیات امنایی به نمونه دولتی موافق هستم و می‌تواند مصوب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.