مراسم پرفیض شب قدر در آذربایجان غربی+عکس و فیلم

مراسم شب اول قدر و آئین عزاداری به مناسبت شب نوزدهم ماه رمضان در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه آذربایجان غربی با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

مراسم شب اول قدر و آئین عزاداری به مناسبت شب نوزدهم ماه رمضان و ضربت خوردن مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام در مساجد و تکایا و بقاع متبرکه استان آذربایجان غربی با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد و مومنان در مصلی ها، مساجد و تکایا قرآن بر سر گرفتند و از صاحب این ماه پرفیض و برکت طلب مغفرت کردند.

روزه داران ماه مبارک رمضان در سراسر آذربایجان غربی، پس از افطار با حضور در مراسم پرفیض اولین شب قدر در آذربایجان غربی مصلی ها، مساجد و تکایای این استان سرفراز، ضمن خواندن نماز و تلاوت قرآن، کتاب آسمانی قرآن را بر سر گرفتند و ندای الغوث الغوث سردادند و برای طلب رستگاری و رهایی از زندان نفس تا سحر احیا به پا داشتند.

حضور جوانان به مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان معنویت و زیبایی خاصی بخشیده است. 

برگزاری ۸۰۰  ویژه برنامه  شب های قدر در آذربایجان غربی

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری آیین ویژه شب های قدر در همه مساجد، مصلاها و تکایای سراسر استان، گفت: در این راستا ۸۰۰ برنامه ویژه برای اجرا در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام علی خضرلو افزود: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مبلغ در شب های قدر در مساجد و مراکز برگزاری برنامه های ویژه این شب حضور می یابند و به بیان معارف اسلامی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: همچنین ۴۰۰ مورد مراسم جمع خوانی وجزء خوانی قرآن کریم، ۷۲ کرسی تفسیر و تدبر در قرآن و ۵۰ محفل قرآنی وِیژه دانش آموزان در شب های قدر در سطح استان برگزار می شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.