مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مسمومیت‌های سریالی مدارس، جنگ ترکیبی دشمن است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان نمونه‌ای از جنگ ترکیبی دشمن با هدف ایجاد بار روانی در جامعه و به دنبال آن تعطیلی مدارس است.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست کمیته مدیریت فوریت‌های آموزش و پرورش و پدافند غیرعامل در شبکه مجازی شاد افزود: مسمومیت‌های سریالی گزارش شده در استان بوشهر به تعداد انگشتان دست نمی‌رسد و با بررسی به عمل آمده منشا بیشتر این موارد دروغ و پخش شایعه بود.

وی اضافه کرد: در یکسال اخیر دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان بوشهر با همدلی و دلسوزی در کنار نهاد آموزش و پرورش بودند و با کم‌ترین چالش سال گذشته به پایان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر رعایت پروتکل‌های حفاظتی و امنیتی توسط مدیران مدارس، عنوان کرد: ارتقای امنیت عمومی مدارس از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده امتحانات خرداد امسال با هدف کاهش تخلف در ثبت نمره در همه حوزه‌های امتحانی شهرستان‌ها و مناطق، اوراق امتحانات نهایی به صورت الکترونیکی تصحیح می‌شود.

موحدی افزود: با الکترونیکی شدن تصحیح اوراق امتحانی دانش‌آموزان به نمرات واقعی خود دست می‌یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: مدیران باید با استفاده از تجربیات امتحانات دی ماه بتوانند امتحانات خرداد ماه را با سربلندی به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه امسال هفته معلم باید باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود، بیان کرد: از سال تحصیلی آینده اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان اولین استان کشور طرح معلم تراز انقلاب اسلامی را اجرا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تشکیل و آغاز به کار کارگروه‌های تخصصی رسیدگی به اعتراضات فرهنگیان نسبت به طرح رتبه بندی افزود: مدیران در تائید و بررسی مستندات باید دقت لازم را داشته باشند و مدافع حقوق همکاران فرهنگی و بیت المال باشند.

وی اضافه کرد: رسیدگی به رتبه‌های یک و ۲ در استان انجام می‌شود، اما بررسی به رتبه‌های بالاتر از سوی وزارتخانه انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.