معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد؛

استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در راستای توسعه امنیت پایدار

امیرسرتیپ دوم محمد‌یوسفی خوش قلب، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در مسیر پیش برد اهداف و برنامه‌های علمی و تخصصی خود از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استفاده می‌‍کند.

امیرسرتیپ دوم محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده در ارتباط دورسخنی با فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو، اظهار داشت: بکارگیری دانش‌های نوین مطابق با فناوری روز دنیا در راستای بومی‌سازی و ارتقا تجهیزات و تسلیحات پدافندی با جدیت دنبال می‌شود و لحظه‌ای توقف ندارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه‌های علمی و تخصصی خود از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استفاده می‌کند تا همواره شاهد توسعه امنیت پایدار در مرز‌های هوایی کشورمان باشیم.

امیر سرتیپ دوم یوسفی خوش قلب با بیان اینکه تمامی مناطق ۹ گانه پدافندی با در اختیار داشتن تسلیحات به روز، آمادگی دفاع هوشمند در برابر کوچکترین تعرض هر پرنده متجاوزی را دارند، گفت: اطمینان خاطر و امنیت ملت شریف کشورمان با تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان نیروی پدافند هوایی تضمین شده است.

وی با تاکید بر اینکه همواره تنها بخشی کوچکی از توان رزمی پدافند هوایی در رزمایش‌ها و تمرین‌های تخصصی این نیرو به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: روند ترقی و شکوفایی علمیِ  مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش بصورت مستمر در جریان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار