۵۴۵ هزار متر مربع از معابر روستا‌های قزوین پارسال آسفالت شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: ۵۴۵ هزار متر مربع از معابر ۱۳۰روستای استان سال گذشته در قالب اجرای طرح‌های هادی آسفالت شد.

فرهاد سبحانی روز دوشنبه در آئین افتتاح طرح هادی روستای چوبینه در شهرستان آوج گفت: ۵۴۵ هزار متر مربع از معابر ۱۳۰روستای استان سال گذشته در قالب اجرای طرح‌های هادی آسفالت شد که  این میزان آسفالت کشی از محل اعتبارات ۱۴۰۰ قیر رایگان انجام شده است.

این مسوول گفت: از سال ۹۴ تا ۹۹ در مجموع یک میلیون و ۷۵۰ هزار متر مربع از معابر ۲۷۲ روستای استان قزوین از محل اعتبارات قیر رایگان آسفالت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین با اشاره به تهیه و انجام مطالعات ۷۹۸ طرح هادی در استان قزوین، گفت: با پایان یافتن افق ۱۰ ساله تعیین شده برای طرح‌های هادی، تاکنون بازنگری ۵۵۲ طرح به پایان رسیده است.

سبحانی با بیان اینکه هزار و ۳۵۰ طرح هادی روستایی استان قزوین در مجموع تاکنون تهیه و بازنگری شده است، اضافه کرد: بازنگری و تهیه طرح هادی ۱۹۰ روستای استان قزوین نیز برای سال جاری در دست پیگیری است.

این مسوول افزود: هم اکنون ۴۶۴ طرح هادی در روستا‌های استان قزوین در مرحله اجرا قرار دارد و کار اجرایی طرح هادی در ۲۵۲ روستا از این تعداد نیز به پایان رسیده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان قزوین از طرح هادی بهره‌مند هستند.

وحید زرگر سرپرست فرمانداری آوج نیز در این مراسم بر تسریع در اجرای طرح‌های هادی، نهضت ملی مسکن و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی تاکید کرد و گفت: بنیاد مسکن در پیشانی خدمات رسانی به روستاییان قرار دارد.

در این مراسم از سنگفرش روستای چوبینه به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار