استاندار سیستان و بلوچستان:

کمیته‌های مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان وظایف خودشان را بدرستی انجام دهند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کمیته‌های شورای مبارزه با مواد مخدر این استان باید وظایف شان را بدرستی انجام دهند و علاوه‌بر ارائه عملکرد خود، مشکلات موجود در حل این معضل اجتماعی را شناسایی کنند.

 محمدکرمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: گرفتاری در دام اعتیاد یک نوع بیماری است که نه تنها خود بیمار بلکه همسر، فرزندان و اطرافیان وی نیز دچار آسیب های شدید روحی می شوند.

وی تصریح کرد: کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با ارزیابی عملکرد سال گذشته خود برنامه مدونی برای امسال داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان بر برگزاری منظم جلسات، بررسی مسائل، تصمیم گیری‌های سریع و دقیق در این کمیته‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت مراکز خصوصی در زمینه ترک موادمخدر و لزوم نظارت بر عملکرد این مراکز بیان کرد: فعالیت‌ها تنها نباید در زمینه ترک مواد مخدر بیمار باشد، بلکه انجام کارهای فرهنگی، بازتوانی و آموزشی برای عدم بازگشت دوباره این بیماران نیز باید انجام شود.
کرمی بیان کرد: با توجه به تجربه سیستان و بلوچستان در زمینه مبارزه با مواد مخدر باید راهکارها بررسی، نوآوری و خلاقیت نیز صورت گیرد؛ اگر با نوآوری وارد میدان مبارزه با این مساله شویم آن را حل خواهیم کرد.

وی با تاکید بر هم‌افزایی و همکاری همه مجموعه‌ها در زمینه مبارزه با موادمخدر افزود: همه دستگاه ها و مجموعه ها در رفع این آسیب باید شبانه روزی تلاش کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیشرفت هر کشور در گرو وجود نیروی انسانی خلاق، مومن، متفکر، متدین و با سلامت جسمی است، افزود: اگر نیروی انسانی هر جامعه‌ای از نظر جسمی، روحی و فکری دچار مشکل شود شاهد پیشرفت آن جامعه نخواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار