امام جمعه شاهرود:

شعار سال به فرهنگ عمومی بین مردم تبدیل شود

حجت الاسلام امینی گفت: شورای فرهنگ عمومی در تحقق شعار سال نقش‌آفرین است و این شعار باید به فرهنگ عمومی بین مردم تبدیل شود.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و شورای امر به معرف و نهی از منکر شهرستان شاهرود افزود: شورای فرهنگ عمومی باید با ارایه راهکار‌های کارشناسانه شعار سال «مهارتورم، رشد تولید» را به فرهنگ عمومی بین مردم تبدیل کند.

وی با بیان اینکه تحقق بخشی از شعار سال مربوط به حاکمیت است، ابراز کرد: هدف‌گذاری شورای فرهنگ عمومی با ایجاد کارگروه تخصصی باید در راستای فرهنگ‌سازی در پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی گام بردارد.

حجت الاسلام امینی اقناع‌سازی در ایجاد یک فرهنگ را ضروری خواند و اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها باید در کنار اجرای قانون، اقناع‌سازی موضوع فرهنگی را در دستور کار قرار دهند تا دشمنان نتوانند به نقشه‌های شوم خود دست یابند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شاهرود ادامه داد: اقناع‌سازی مردم به ویژه جوانان می‌تواند از راه‌های مختلف از جمله تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی، مسجد و مدرسه‌ها انجام شود.

امام جمعه شاهرود: شعار سال به فرهنگ عمومی بین مردم تبدیل شود

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از مراکز مهم به منظور اصلاح امور فرهنگی و اقناع‌سازی است، افزود: تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی فرهنگ باید برای تحقق این امر به کمک آموزش و پرورش بروند.

امام جمعه شاهرود به حضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در راهپیمایی روز قدس نیز مردم ولایتمدار و شهیدپرور شاهرود عزت و افتخارآفرینی خود را به اثبات خواهند رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.