توزیع گوشت گرم در کنار مرغ منجمد در بازار لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر لزوم توزیع گوشت گرم در کنار مرغ منجمد در بازار این استان تاکید کرد.

سید عماد شاهرخی در جلسه شورای معاونین و مدیران با محوریت، تنظیم بازار و حفظ اراضی کشاورزی، اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی به لرستان به مدیران شهرستان تأکید شده است به هر طریق ممکن اطلاع رسانی لازم را برای روستاییان و عشایر در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها صورت گیرد تا از بروز هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: لازم است تا کشاورزان و عشایر در این محدوده برای این بازه زمانی که بارش باران را داریم جابجایی‌های لازم را در دستور کار قرار دهند تا از بروز حوادث و خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، عنوان کرد: لازم است تا اطلاع رسانی‌ها برای اتخاذ تدابیر لازم، بازدید، بررسی، ارائه توصیه‌های لازم و سایر توصیه‌های مورد نیاز به کشاورزان، عشایر، دامداران، واحدهای مرغداری، زنبورداران و بهره برداران بخش‌های مختلف کشاورزی برای پیشگیری از وارد آمدن خسارت به کشت‌های زراعی و باغی، دام و طیور، گلخانه‌ها و سایر بخش‌ها و اتخاذ تدابیر مورد نیاز جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام لازم معمول را انجام دهند.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود به بازار مرغ و گوشت نیز گریزی زد و گفت: مدیران مربوطه بایستی از واحدهای مرغداری و کشتارگاهی فعال در حوزه خود بازدید مستمر داشته باشند.

وی افزود: همچنین توزیع گوشت گرم در کنار توزیع مرغ منجمد در سطح بازار استان صورت گیرد تا هیچ گونه کمبودی در زمینه گوشت قرمز و مرغ وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کشت گیاهان ممنوعه اشاره کرد و گفت: مدیران سازمانی بایستی حوزه‌های خود را رصد و نظارت کنند تا هیچ گونه کشت گیاهان ممنوعه صورت نگیرد.

شاهرخی، گفت: در این راستا باید حساسیت‌های لازم وجود داشته باشد و در صورت مشاهده هر مورد، آن را به سازمان گزارش دهند تا برخوردها و اقدامات لازم صورت گیرد.

وی، به طرح‌های بخش کشاورزی نیمه تمام بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد و گفت: مدیران شهرستان طرح‌های اجرایی حوزه عمل خود را که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در راستای معرفی به بانک جهت اخذ تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ شناسایی و اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.