برگزاری مهرواره «در محضر، ولی نعمتان» به همت بهزیستی اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: مهرواره «در محضر، ولی نعمتان» به همت بهزیستی استان اردبیل در حال برگزاری است.

حامد رضایی گفت: برای مشارکت پررنگ مردم استان در طرح همدلی و کمک به ولی نعمتان در قالب این مهرواره سعی داریم تا پشتیبانی‌های همه جانبه را از جامعه هدف بهزیستی انجام دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با قدردانی از همراهی سایر نهادها در برگزاری مهرواره «در محضر ولی نعمتان» می گوید: در این مهرواره برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود که از جمله آن می‌توان به میزبانی همدلی اشاره کرد.

به گفته او، سعی مان بر این است تا در این برنامه با همراهی شرکای اجتماعی فعالیت‌های بهزیستی و تنوع خدمات آن را به آحاد جامعه معرفی کنیم.

رضایی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برپایی سفره‌های افطاری ساده را شاهد هستیم که خیرین و مؤسسات مردم نهاد در این زمینه پیشقدم شده و یاریگر بهزیستی هستند.

او می گوید: در قالب مهرواره «در محضر ولی نعمتان» همنشینی و مجالست با مددجویان تحت پوشش بهزیستی را شاهدیم که از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۲ برنامه در این قالب با همراهی مسئولان استانی و خیرین انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در این برنامه تاکید بر رفع دغدغه‌ها و مشکلات جامعه هدف بهزیستی است تا کاهش آلام و درد و رنج مددجویان را شاهد باشیم.

رضایی به اجرای پویش «عید همدلی» در آستانه عید سعید فطر اشاره کرد و می گوید: با جمع آوری وجوهات فطریه و کفاره تلاش ما بر این است تا فعالیت‌های متنوع بهزیستی را از ساخت مسکن تا کمک به درمان مددجویان با پشتوانه مساعدت‌های مردمی انجام دهیم.

به گفته او، پارسال در قالب این پویش ۴۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شد تا بهزیستی این منابع را صرف فعالیت‌های متنوع در سرفصل‌های مختلف کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.