کمبودی در تامین مرغ منجمد وجود ندارد

وزیر جهاد گفت: مرغ منجمد ایرانی، بهداشتی، باکیفیت و قیمت مناسب در دسترس است و کمبودی در تامین مرغ منجمد وجود ندارد.

آقای سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در تامین مرغ منجمد کمبودی در کشور وجود ندارد، گفت: قیمت کنونی هرکیلو مرغ منجمد ۴۰ هزارتومان است که چندهزارتومان هزینه های جانبی به آن اضافه می شود.

به گفته او، مرغ منجمد ایرانی بهداشتی با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس است، همچنین گوشت منجمد گوساله و گوسفند ایرانی نیز عرضه می شود.

ساداتی نژاد ادامه داد: بیش از ۱۸ هزارتن گوشت قرمز با قیمت ۱۵۵ هزارتومان و ۵۲ هزارتن گوشت مرغ منجمد با قیمت ۴۰ هزارتومان توزیع شد که این روند همچنان استمرار دارد و مشکلی در تامین نیست.

وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه بخش کشاورزی در حوزه تولید اقلیم محور و دارای نوسان است، گفت: این نوسان در همه جای دنیا وجود دارد، همچنین کشاورزی مکان محور است یعنی در منطقه ای گوجه فرنگی تولید می شود و به اتمام می رسد و تابدست آوردن گوجه فرنگی یه منطقه دیگر ممکن است فاصله ایجاد شود که طبیعتا قیمت ها در این فاصله افزایش و سپس کاهش می یابد.

او گفت: تولید محصولات کشاورزی مقطعی است. به عنوان مثال ممکن است یک هفته کمبود محصولی داشته باشیم و در جوجه ریزی و حوزه دام به همین شکل مقطعی است و در این مقطع کسانی که نیاز ندارند، به بازار ورود نمی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار