کرند غرب پربارش ترین شهر کرمانشاه

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بیشترین میزان بارش طی ۲۴ ساعت گذشته درشهر کرند غرب به میزان ۴۱ میلی‌متر گزارش شده است.

شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به آمار‌های بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت : بیشترین میزان بارش طی ۲۴ ساعت گذشته درشهر کرند غرب میلی‌متر و کم‌ترین در بخش کوزران و قصرشیرین به میزان ۱۳ میلی‌متر گزارش شده است.

شهناز حق‌پرست گفت: دراین مدت، در بخش گواور ۲۷ میلی متر، گهوراه ۲۳ میلی متر، ماهیدشت واسلام آباد غرب ۲۲، روانسر و پاوه ۱۹، جوانرود ۱۸، کرمانشاه ۱۶ و کوزران و قصرشیرین ۱۳ میلیمتر گزارش شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه‌ای قوی و ناپایدار از امروز تا ظهر جمعه جو منطقه را تحت تاثیر خواهد داشت.

وزش باد حاصل از این سامانه که طی ساعاتی از امروز و فردا (چهارشنبه) شدید خواهد بود؛ علاوه بر گردوخاک محلی، ممکن است بتدریج سبب نفوذ غبار به جو استان شده هوا را عمدتاً در نیمه غربی غبارآلود نماید.

سامانه مذکور، از اواخر وقت امروز تا ظهر جمعه، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

بارش که در روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه سنگین خواهد بود؛ با آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و احتمالاً سیلاب‌های محلی همراه می‌گردد.

بارش در صبح جمعه و در نواحی سردسیر، ممکن است به شکل رگبار برف نیز مشاهده شود. همچنین دمای هوا از روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده روندی رو به کاهش می‌یابد.

کاهش دما در روز‌های جمعه و شنبه، بخصوص در نواحی سردسیر محسوس خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.