صدا و سیما بازوی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان

مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، با علیرضا کیخا مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان و هیات همراه با حضور در صدا و سیمای مرکز استان با علیرضا کیخا مدیر کل صدا و سیما دیدار و در خصوص همکاری های دو جانبه گفتگو کردند.

خسروی بنجار در این دیدار، صدا و سیما را بازوی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت:  ارتباطات و همکاری های بیش از پیش صدا و سیما با فرودگاه، قطعا می تواند ثمرات خوبی برای آحاد مردم و جامعه داشته باشد.

در ادامه کیخا مدیر کل صدا و سیمای استان نیز، ضمن خیرمقدم به مهمانان و تشکر از خدمات اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، گفت: مجموعه صدا وسیما در راستای کمک به دستگاه های استانی در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم و انعکاس زحمات دستگاه های اجرایی استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

  در این نشست بر تقویت همکاری های دوجانبه تاکید و مقرر شد مستند سازان صدا وسیما با همراهی و همکاری روابط عمومی فرودگاه با برنامه سازی های متنوع، نقشی موثر در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم  در جامعه داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار