استاندار چهارمحال و بختیاری:

از فرصت مولدسازی دارایی‌های دولت در استان استفاده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری، فرصت مولدسازی یا فروش دارایی‌های مازاد دولت در استان را فرصت مناسبی برای تامین اعتبار موردنیاز تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی استان دانست و گفت: مدیران در این خصوص اهتمام بیشتری به کار گیرند.

غلامعلی حیدری در پایان نشست ویدئوکنفرانسی با وزیر اقتصاد اظهار داشت: طرح‌های مهم و تاثیرگذاری در حوزه عمرانی استان در دست احداث است که برای تکمیل آن به اعتبار قابل توجهی نیاز است.

وی ادامه داد: اگرچه بخشی از این اعتبار از محل اعتبارات سفر تامین می‌شود، اما اعتبارات موجود جوابگوی تکمیل این طرح‌ها نیست و می‌طلبد تا از ظرفیت بخشی خصوص و یا مولدسازی دارایی‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی بهره گرفت.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تکمیل به موقع طرح‌های عمرانی نه تنها منجر به تحول و توسعه استان می‌شود بلکه در اعتمادآفرینی، امیدآفرینی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی در استان نقش بسزایی خواهد داشت.

حیدری، با تاکید بر برگزاری منظم و مستمر کمیته مولدسازی دارایی‌ها دولت در استان، تصریح کرد: استفاده از این فرصت ۲ سال است که ۶ ماه از آن گذشته است.

وی همچنین بر ضرورت شناسایی تمامی طرح‌های عمرانی در دست احداث استان و بررسی اعتبار موردنیاز برای تکمیل آن تاکید کرد و گفت: از سامانه منتاک نیز می‌توان در این خصوص بهره گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۱:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
ببینیم و تعریف کنیم
عزیزان به عمل کار برآید
صنایع و شهرکهای و شهرهای تولیدی و کارخانجات و تولیدیها را در شمال و غرب استان هم گسترش دهید
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۱:۵۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
استان چهارمحال و بختیاری دارای منابع آب و انرژی فراوان و قرار گرفته در زاگرس مرکزی و مرکز و بنادر جنوبغرب کشورمان است این استان ظرفیت ابر صنعتی شدن را دارد ببینیم مسولان و نمایندگان استان و کشور چه گلی به سر مردم این استان بام ایران و استان پایتخت چشمه ها و رودها و استان آب شیرین کشور میزنند