در شب های نوزدهم و بیست و یکم رمضان صورت گرفت؛

مشارکت بیش از هزار حامی در طرح حامی یابی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از مشارکت هزار و ۱۰۹ حامی در طرح حامی یابی شب‌های قدر خبر داد.

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: طرح حامی یابی برای ایتام و فرزندان طرح محسنین از جمله اقدامات این نهاد حمایتی است.

او با بیان اینکه شب‌های قدر فرصت خوبی برای اجرای این طرح است، افزود: شب نوزدهم ۴۵۷ حامی و شب بیست و یک ماه رمضان ۶۵۲ حامی حمایت از فرزندان ایتام و محسنین خراسان جنوبی را بر عهده گرفتند.

لطفی ادامه داد: این تعداد حامی حمایت از هزار و ۵۶۷ یتیم و فرزند محسنین (فرزندان دارای پدر از کار افتاده و نیازمند) راعهده دار شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به برپایی ۵۵ پایگاه حامی یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در شب‌های قدر تصریح کرد: از این تعداد ۱۲ پایگاه در مکان‌های مذهبی سایر استان‌ها مستقر بوده که تاکنون در مجموع ثبت نامی‌ها ۲۹۰ حامی با تخصیص ۳۷۸ فرزند مربوط به استان‌های خراسان رضوی، قم و تهران بوده است.

او گفت: فرزندان ایتام و محسنین در استان ۱۱ هزار و ۹۵۲ نفر هستند که از این تعداد ۲هزار و ۴۹۵ نفر فرزند یتیم و ۹ هزار و ۴۵۷ نفر فرزند محسنین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.