رشد و توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه ۲ شهرداری شیراز

شهردار منطقه ۲ شیراز گفت: سال ۱۴۰۱ نقطه عطف فعالیت‌های عمرانی و شکوفایی این منطقه از شیراز بوده است.

در حالیکه منطقه ۲ شهر شیراز در مناطق کمتر برخوردار قرار گرفته است با گسترش طرح‌های عدالت گستر و توجه ویژه شورای شهر و شهردار شیراز به این منطقه با گذشت یکسال منطقه دو بر قله موفقیت شهرداری مناطق قرار گرفته و با جذب یکصدو هفتاد درصدی بودجه توانسته است مقام اول را در این زمینه کسب کند.

شهردار منطقه ۲ شیراز در این زمینه گفت: همواره یکی از محور‌های نشان دهنده توسعه مناطق شهری میزان سرمایه گذاری و پرداخت عوارض ناشی از ساخت و ساز و فعالیت‌های مشاغل در شهرداری‌ها است که به لطف خدا با تحقق بودجه و اجرای برنامه‌های عملیاتی در حوزه عمرانی و فرهنگی شاهد مشارکت شهروندان در منطقه هستیم.

تولایی گفت: در تلاش هستیم تا در سال جدید که به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سال کنترل تورم و افزایش تولید نامگذاری شده است با مساعدت به شهروندان برای توسعه و رونق اقتصادی و مهار تورم گام‌های موثری برداشته شود و در همین راستا رشد ۷۵ درصدی فعالیت‌های عمرانی نسبت به ۱۴۰۰ و شهرداری برتر در حوزه فضای سبز در بین مناطق شهرداری شیراز تکالیف خادمان مردم را دو چندان می‌کند که امیدواریم تا پایان سال با تکمیل پیاده راه سلامت و کوچه‌های سبز، بهسازی و مرمت پارک‌های محله‌ای و بزرگ مقیاس گام‌های بلندی برداشته شود.

شهردار منطقه دو شیراز گفت: متاسفانه در طول سال‌های گذشته به برخی بخش‌های شهری در این منطقه کم توجهی شده، به نحوی که برخی معابر پس از ۳۰سال آسفالت شده و یا مراحل صدور پروانه ساخت فرایندی طولانی مدت داشته است که با تدابیر لازم اکنون شاهد رشد فزاینده و تسریع در احداثات و رونق منطقه هستیم.

او از شهروندان خواست با اعتماد به خادمان خود ضمن مشارکت در اداره امور و همکاری با شهرداری در "پرداخت عوارض شهری به ویژه در موعد تخفیفات" مصوب شورای شهر در ماه آتی اقدام کنند تا از تخفیف بسیار مناسب امسال استفاده کرده و هزینه‌های اجرای طرح‌های عمرانی جذب شود.

جوانترین شهردار مناطق شیراز در پایان از تمامی کارشناسان و همکاران در شهرداری منطقه، همچنین معاونین و روسای سازمان‌های شهرداری شیراز بابت تلاش‌های شبانه روزی به ویژه در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار