آشتیانی: گل محمدی شجاعانه از بازیکنان ۳ اخطاره استفاده کرد

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم گل محمدی شجاعانه از تمام بازیکنان ۳ اخطاره برابر مس کرمان استفاده کرد.

اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد سرخپوشان برابر تیم مس کرمان اظهار کرد: به نظرم مهمترین نکته بازی این بود  گل محمدی شجاعانه از تمام بازیکنان ۳ اخطاره و در آستانه محرومیت  استفاده کرد و عملکرد این بازیکن هم فوق العاده بود.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس نیمه اول را خوب شروع کرد و از کانال‌های کناری به خوبی فشار آورد و دانیال اسماعیلی فر وارد یک سوم دفاعی تیم مس کرمان شد و  سرخپوشان برتری عددی در محوطه جریمه حریف داشتند و جابه جایی اسماعیلی فر و مهدی ترابی به خوبی صورت گرفت و همین موضوع باعث شد که صادقی بتواند گل اول را بزند. فرار مهدی عبدی هم باعث شد که سرخپوشان صاحب پنالتی شوند و گولسیانی گل دوم را به ثمر رساند.

آشتیانی بیان کرد: تیم پرسپولیس در ابتدای  نیمه دوم در شروع مجدد بازی می‌توانست به گل سوم برسد، اما این اتفاق رخ نداد. تیم مس کرمان بعد از گل اول فشار آورد تا گل تساوی را بزند، اما این تیم موفق نبود.  اسد بیگی و عالیشاه هم به خوبی سرعت بازی را بالا بردند و آمدن عیسی آل کثیر به بازی هم موثر بود و او با گرفتن پنالتی باعث شد که تیمش سومین گل را بزند. در مجموع پرسپولیس برد ارزشمندی قبل از بازی دربی به دست آورد.

او درباره اینکه برد پرسپولیس قبل از بازی دربی تاثیرگذار خواهد بود، گفت: بله، این برد خیلی از لحاظ روحی و روانی تاثیردارد.  اگر استقلال و سپاهان نتوانند برابر حریفان خود برنده شوند در آن صورت پرسپولیس روز خوبی در دربی خواهد داشت. تیم پرسپولیس ۱۰ بازیکن ۳ کارته داشت، اما یحیی از همه آن‌ها بازی گرفت چرا که برد برابر مس کرمان برایش مهم بود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد تیم مس کرمان بیان کرد: آن‌ها از لحاظ فنی ضعیف بودند و پلن مشخصی برای بازی با پرسپولیس نداشتند و زمانی که توپ را بازپس گیری می‌کردند هدفی نداشتند که چطور گل بزنند. گلی که زدند روی اشتباه  پور علی گنجی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۰۹:۴۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
دستمال یزدی:
گل محمدی خیر .
داوران عزیز مثل دایه دلسوزتر از مادر مراقبت کردند .
آخرین اخبار