احداث بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در شهرستان خلخال

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پنج هزار و ۱۱۸ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در شهر خلخال احداث و در اختیار افراد فاقد مسکن قرار می‌گیرد.

محبوب حیدری اظهار کرد: تاکنون از مجموع سه هزارو ۷۲۴ نفر ثبت نام کرده برای بهره مندی از واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن در خلخال، یک هزار و ۷۶ نفر واجد شرایط مورد تایید نهایی قرار گرفته و ۶۹۵ نفر نیز در مرحله تایید هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در سفر به خلخال و در نشستی با فرماندار این شهرستان با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن هیچ‌گونه محدودیتی برای تامین زمین در شهرستان‌های استان اردبیل به خصوص شهر‌های خلخال، هشجین وکلور مراکز بخش‌های خورش رستم وشاهرود این شهرستان وجود ندارد، اظهار کرد: ظرف ۱۵ روز آینده زمین مورد نیاز برای اجرای فاز‌های جدید نهضت ملی مسکن در شهر خلخال تامین و در اختیار بنیاد مسکن این شهرستان قرار خواهد گرفت.

حیدری یادآورشد: برای احداث ۱۴۰واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر خلخال بهترین و مرغوبترین زمین انتخاب شده و هم اکنون این واحد‌ها در دو فاز در حال اجراست.

او خاطرنشان کرد: برای احداث واحد‌های جدید مسکونی نهضت ملی مسکن نیز اداره کل راه و شهرسازی از اراضی مرغوب در اختیار خود استفاده و در اختیار بنیاد مسکن شهرستان خلخال قرار می‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اعلام آمادگی خیرین مسکن ساز برای ساخت مسکن محرومین، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل هر اندازه زمین مورد نیاز برای احداث واحد‌های مسکونی محرومین را در اختیار خیرین شهرستان قرار خواهد داد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه عملیات اجرایی پروژه مجتمع‌های فرهنگی- هنری هشجین واقع در مرکز بخش خورش رستم و همچنین شهر کلور واقع در بخش شاهرود اضافه کرد: این دو مجتمع همزمان با ایام هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

او با اشاره به نیمه کاره ماندن پروژه کتابخانه مرکزی شهر خلخال گفت: این پروژه تنها با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی بیش از ۱۰ سال است که رها شده و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در نظر دارد در سال جاری با استفاده از اعتبارات استانی این پروژه را ادامه و مورد بهره برداری قرار دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار