فوت ۲ عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از فوت ۲ عامل نزاع و درگیری دسته جمعی و مصدومیت ۳ نفر دیگر بر سر اختلافات ملکی در موقوفه عام دانیال در سلمانشهر خبر داد.

سرهنگ مصطفی بابایی گفت: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه عام "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با عنایت به وجود اختلافات ملکی در این منطقه از سوی اهالی روستا بر سر موقوفه فوق، ماموران با هماهنگی و دستور قضائی سریعاً به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، اظهار کرد: پس از حضور ماموران در منطقه بیش از ۶۰ نفر از افراد اغلب از اهالی روستا که در یکی از املاک مورد اختلاف تجمع کرده بودند با مشاهده ماموران ضمن سنگ پرانی و تیراندازی با سلاح غیرمجاز به سمت ماموران حمله ور و اقدام به تخریب ۴ دستگاه خودروی پلیس و خودروی نماینده اوقاف کردند.

سرهنگ بابایی، افزود: ماموران برای کنترل اوضاع ضمن دعوت تجمع کنندگان به آرامش بدلیل عدم توجه برخی از متصرفان و اقدامات هنجار شکنانه آنان به ناچار با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به مصدومیت ۵ نفر از این افراد شد.

وی افزود: در پی بروز این حادثه با حضور عوامل اورژانس مصدومان سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند و مابقی افراد محل تجمع را ترک کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از جان باختن دو مصدوم این حادثه در مرکز درمانی خبر داد و افزود: موضوع در دست بررسی بیشتر مرجع قضائی قرار دارد.

سرهنگ بابایی از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان مازندران برای پیگیری و رسیدگی به موضوع تا برقراری نظم و امنیت کامل خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
متاسفانه هیچ نظارتی بر اوقاف و اداره اوقاف نیست .شرایط هرکی هرکیه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۲:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
با بی عرضگی پلیس در اجرای قانون و حاکمیت آن و نیز با تصویری که توسط رسانه ضد ایرانی از پلیس برای مردم ساخته شده هر جا بروند مورد هجوم وحوش قرار می‌گیرند! اگر کشته ها از حمله کنندگان به پلیس بوده‌اند که خوب حقشون بوده!
همه جا باید قانون حاکم باشه و اگر کسی هم گله ای داشته باید سراغ راه قانونی می‌رفته نه به مامور قانون حمله کنه!
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۱:۲۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
نگو دونفر عامل نزاع بگو بخور بخور اوقاف که میخواد بکشد زندگی مردم را بالا حالا هم کشید کنار خودش را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
لطفاً سکوت کن ،اطلاع نداری حرف نزن ،به خدا حماقت نمی گیری
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۲:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
ظاهرا بدجوری سوختی که داری اینجوری دروغ میگی!؟
آخرین اخبار