تامین آب و برق پایدار در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر تسریع در اجرای خط انتقال آب به شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت تاکید کرد و گفت: این طرح که به منظور تامین کسری آب این شهرک صنعتی در حال اجراست بر اساس برنامه زمان بندی تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

سید مصطفی هاشمی در بازدید از طرح خط انتقال آب شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت، گفت: این طرح به طول ۱۰ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی در حال اجراست.

او، هدف از اجرای این طرح را تامین کسری آب شهرک صنعتی اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح و اتصال به تصفیه خانه خط انتقال آب از سد درودزن در کوه سبز مرودشت، ۵ لیتر برثانیه آب به ظرفیت فعلی آب این شهرک صنعتی افزوده می‌شود.

 هاشمی، هزینه خرید انشعاب و اجرای خط انتقال را افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: با بهره برداری از این طرح، ظرفیت تامین آب پایدار این شهرک صنعتی فراهم می‌شود.

او در ادامه در بازدید از خط انتقال برق شهرک صنعتی فتح آباد بر تسریع در تکمیل عملیات برق رسانی به شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: این پروژه دومداره با ظرفیت ۱۰ مگاوات و به طول ۱۰ کیلومتر چندین سال است که به طول انجامیده و پیشرفت کار نیز به ۹۰ درصد رسیده است که امیدواریم با حمایت شرکت توزیع برق شیراز هرچه سریعتر این خط اختصاصی که مشکل تامین پایدار برق را حل می‌کند در نیمه اول امسال به بهره برداری نهایی برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در جلسه با هیات مدیره شرکت خدماتی با اشاره به اهمیت توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت، گفت: در این شهرک صنعتی، واحد‌های بزرگی در صنایع شیمیایی، تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، فلزی و موادغذایی مشغول به فعالیت هستند و این شهرک یکی از شهرک‌های مهم و تاثیرگذار استان فارس است که مجهز به تمامی امکانات زیربنایی و زیرساختی است.

او گفت: شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت دارای ۵۱ هکتار مساحت تاکنون ۹۱ قرارداد با مساحت ۳۲ هکتار با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد ۴۴ واحد صنعتی و تولیدی با اشتغال ۶۵۳ نفر در مرحله فعالیت و تولید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
الهیییییی شکر الهیییییییی شکر به سلامتیییی به تن درست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
الهیییییی شکر الهیییییییی شکر به سلامتیییی به تن درست