دستگیری مدیرعامل یک شرکت پیمانکاری در آذربایجان غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری و بازداشت مدیرعامل یک شرکت پیمانکاری مطرح در استان خبر داد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با دستگیری و بازداشت مدیرعامل یک شرکت پیمانکاری مطرح در استان از ورود بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به بیت‌المال فقط در یک پرونده ممانعت شد.

ناصر عتباتی اظهار کرد: این فرد با اسناد و مدارک جعلی برای خود مدرک درجه یک علمی، فنی و تخصصی برای اجرای قرارداد‌ها و پروژه‌های پیمانکاری مهم اخذ و با جعل و سوء استفاده، صد‌ها میلیارد تومان به بیت المال خسارت وارد کرده بود.

وی افزود: با پیگیری‌ها و رصد اطلاعات ماموران اطلاعاتی و هماهنگی کامل با دستگاه قضایی پس از کشف جرم، فرد مزبور دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و بازداشت شد.

مقام ارشد قضایی آذربایجان غربی اضافه کرد: با تمام افراد مرتبط با متهم که با او به هر صورتی اعم از مشارکت، معاونت یا تسهیل در اجرای جرایم مزبور مرتبط بوده‌اند وفق قانون برخورد لازم معمول خواهد شد.

عتباتی ادامه داد: متهم مزبور با مدرک جعلی تخصصی که گرفته است پس از شروع به کار با انواع و اقسام ترفند‌ها و تهیه صورت حساب‌های ساختگی و طرح پرونده‌های کذایی اقدام به اخذ خسارت‌های هنگفت کرده است.

وی یادآور شد: با اطلاع مدیریت دستگاه قضایی استان و نهاد‌های نظارتی فقط در یک مورد از پرونده‌ها از ورود بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به بیت‌المال ممانعت به عمل آمد.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: حقوق بیت‌المال امانتی در دست تمامی مسوولان است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد افراد سودجو با تجاوز در حقوق بیت‌المال آن را غارت کنند چرا که این حقوق متعلق به همه مردم است و تکلیف دستگاه قضایی هم صیانت و حفاظت از حقوق عامه مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.