انجام یازده هزار و ۱۲۲ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی استان قزوین

رئیس سازمان صمت قزوین گفت: از ابتدای آغاز طرح بازرسی و نظارت نوروز (۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تاکنون) یازده هزار و ۱۲۲ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده است.

افضلی رئیس سازمان صمت قزوین  در نشست تنظیم بازار گفت: از ابتدای آغاز طرح بازرسی و نظارت نوروز (۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تاکنون) تعداد یازده هزار و ۱۲۲ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده  و  ۸۵۳ فقره پرونده توسط بازرسان سازمان در زمینه گرانفروشی، عدم نصب نرخنامه و عدم صدور صورتحساب تشکیل شده و جهت صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی گفت: تعداد سه هزار گزارش شکایت در سامانه سیمبا طی سال ۱۴۰۱ ثبت گردیده است و همچنین در طرح نوروزی هم تعداد ۲۱۵ گزارش شکایت در این سامانه ثبت گردیده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان در ادامه از برگزاری ۶۳ جلسه اصلی و فرعی تنظیم بازار در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱ جلسه به ریاست استاندار محترم و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل شده است.

وی در ادامه گفت: این جلسات ۱۳۶ مصوبه را در پی داشته که از این تعداد ۴۱ مصوبه در بخش تامین، ۲۷ مصوبه در بخش توزیع و ۷۲ مصوبه در بخش نظارت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.