۱۸ کیلومتر از محور چهارخطه شهرکرد به شلمزار در آستانه افتتاح است

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۶ کیلومتر محور چهارخطه شهرکرد به شلمزار ۱۸ کیلومتر آن آماده افتتاح است و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر اردیبهشت زیر بار ترافیک برود.

حمید ربیعی گفت: قسمت‌هایی از محور که معارض نداشته است سریع‌تر اجرا شده و بزودی افتتاح می‌شود، اما هشت کیلومتر باقی مانده که عملیات اجرای آن با کندی روبرو شده است به سبب معارضات محلی است.

وی تصریح کرد: روز شنبه ۲۶ فروردین استاندار به صورت سرزده از روند اجرای این طرح بازدید کرد و مقرر شد تا با بررسی جلسات مشترک، معارضات طرح برطرف و اجرای هشت کیلومتر باقی مانده نیز سرعت گیرد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به بازدید استاندار از سه راهی هفشجان نیز اشاره کرد و گفت: پل بتنی این محور که مهمترین قسمت آن است اجرا شده است و باید ۵.۵ کیلومتر محور جاده‌های دسترسی به این پل نیز ایجاد شود که تاکنون ۷۰ درصد خاکریزی آن انجام شده است.


بیشتر بخوانید


ربیعی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این طرح تا اواخر تابستان افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه تزریق اعتبارات مصوب سفر سبب سرعت‌بخشی به طرح‌های راهسازی استان شده است، خاطرنشان کرد: با مساعد شدن شرایط جوی و تخصیص اعتبارات سفر، اجرای طرح‌های راهسازی استان از سرعت بهتری برخوردار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار