کمک ۵۰۰ میلیونی استاندار خراسان جنوبی به ضیافت رهایی زندانیان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از کمک ۵۰۰ میلیونی استاندار به ضیافت رهایی و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد استان خبر داد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جشن گلریزان مرکز استان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، گفت: استاندار مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان کمک کرده است.

حجت الاسلام موحدی راد رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی نیز در جشن گلریزان گفت: ۵۴ زندانی جرایم غیر عمد زندان های استان با ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی منتظر دست ها و دل های پاک خیران برای آزادی هستند.

او افزود: پارسال با همت شما خیران ۱۳۷ زندانی زندان های استان آزاد شدند که از این تعداد ۱۳۲ زندانی مرد و پنج زندانی زن بودند که ۷۷ زندانی از بیرجند، ۱۵ زندانی از فردوس، ۹ زندانی از طبس، ۲۸ زندانی از قائنات و ۹ زندانی هم از نهبندان بودند.

حجت الاسلام موحدی راد بیان کرد: در هزینه کرد وجوه جمع آوری شده، تلاش ما بر آن است که با کمترین مبلغ و با رضایت شکات، فرد زندانی آزاد شود.

 رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه بخشی از بدهی زندانیان آزاد شده با پرداخت تسهیلات بانکی به آنها تأمین می شود، تأکید کرد: هر مبلغی که در استان جمع آوری شود، بیش از دو برابر آن را ستاد دیه کشور برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان اختصاص می دهد.

او ادامه داد: در  محکومیت های مالی به طور معمول افراد زندانی در محل سکونت خود پرونده دارند و در همان جا بازداشت می شوند.

حسین پور رئیس ستاد دیه خراسان جنوبی هم با اشاره به این که جشن گلریزان قائنات همزمان با بیرجند و جشن گلریزان نهبندان هم تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود، گفت: در مجموع ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعهدات خیران در جشن گلریزان مرکز استان است.

او افزود: مبلغ کمک خیران برای این منظور، حدود چهار برابر مبلغ پارسال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خراسان جنوبی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار