استاندار گلستان:

در مقابل قانون شکنان در امر حجاب اقدامات سلبی خواهیم داشت

استاندار گلستان گفت : برای سالم سازی جامعه و حفظ امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه در مقابل کشف حجاب و عریانی می‌ ایستیم.

علی محمد زنگانه شامگاه یکشنبه ۲۷ فروردین در نشست صمیمی با روحانیون و ائمه جمعه اهل سنت گلستان گفت: برای سالم سازی جامعه و حفظ امنیت اخلاقی و اجتماعی در مقابل کشف حجاب و عریانی می‌ایستیم، البته هدف ما برنامه‌های ایجابی است، اما در مقابل قانون شکنان اقدامات سلبی نیز خواهیم داشت.

او همچنین افزود: افتخار دولت سیزدهم در گلستان رفع تبعیض است و بر این باوریم که هیچ جامعه‌ای بدون برنامه رشد نخواهد کرد و توانستیم چشم اندازی شورانگیز را برای استان تعریف کنیم تا در افق ۱۴۰۴ سرانه هر گلستانی را به میانگین سرانه کشوری برسانیم.

زنگانه ادامه داد: در ابتدای ورود به استان، گلستان جز ۴ استان فقیر کشور بود که طی ۱۸ ماه گذشته رتبه استان را یک پله ارتقا دادیم و این نشان می‌دهد تلاش در مسیر محرومیت زدایی، نتیجه بخش خواهد بود.

او گفت:در خلیج گرگان کار بزرگی آغاز شده و تا کنون ۸۰ درصد لایروبی کانال آشور به سرانجام رسیده و پمپاژ آب به خلیج یکی از مطالبات سفر دوم رییس جمهور به گلستان است.

او افزود: مجمع فوق‌العاده پتروشیمی گلستان با حضور ۳۸ درصد سهامداران برگزار شد و شرکت هلدینگ خلیج فارس رسماً به عنوان سهامداران وارد این طرح شد.

زنگانه ادامه داد: هلدینگ خلیج فارس ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه به پروژه پتروشیمی وارد می‌کند و در سفر دوم رییس جمهور به گلستان، فاز دوم اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: حل مشکل پتروشیمی گلستان نتیجه همدلی و انسجام در استان خصوصا همراهی نماینده، ولی فقیه در استان، مجموعه قوه قضاییه در استان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، علمای شیعه و سنی و تمامی نهاد‌های امنیتی، انتظامی و دلسوزان استان است.

او افزود: خوشبختانه سرمایه گذاری‌های بزرگی نظیر پتروشیمی، منطقه آزاد اینچه برون، علاج بخشی خلیج گرگان، طرح گردشگری آشوراده در نیمه شمالی استان و در منطقه ترکمن صحرا صورت گرفته است که نشان از توجه ویژه نظام به مردم استان فارغ از شیعه و سنی دارد.

زنگانه ادامه داد: در تخصیص منابع عمرانی توجه به مناطق محروم به گونه‌ای بود که سرانه هر فرد در مراوه تپه ۷ برابر سرانه فردی در گرگان تعیین شد.

منبع:صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.