بازنشستگان بیشتر چه مطالبه‌ای دارند؟

تازه‌ترین گزارش مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری یا همان سامانه تلفنی ۲۵۰۰ توسط دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی این صندوق منتشر شد.

براساس این گزارش که از ۵ تا ۲۲فروردین ماه ۱۴۰۲ تهیه شده، «احکام ۱۵درصد بازنشستگان بهداشت و درمان»، «اطلاع از جزئیات احکام جدید»، «برقراری بیمه تکمیلی درمان»، «زمان اعلام نتایج وام ضروری» و «افزایش حقوق‌ها در سال جدید» پنج موضوعی بوده که بیشترین تماس بازنشستگان با مرکز تماس ۲۵۰۰ را به خود اختصاص داده است.

در این دوره زمانی، سه هزار و ۴۲ تماس درباره «احکام ۱۵درصد بازنشستگان بهداشت و درمان»، دو هزار و ۷۱۵ تماس در خصوص «اطلاع از جزئیات احکام جدید»، دوهزار و ۱۲۷ تماس درباره «برقراری بیمه تکمیلی درمان»، یک هزار و ۹۸۶ تماس برای اطلاع از «زمان اعلام نتایج وام ضروری» و یک هزار و ۵۴۲ تماس نیز در خصوص «افزایش حقوق‌ها در سال جدید» در این مرکز ثبت شده است.

همچنین اطلاع از «طرح ضیافت»، «زمان واریز وام ضروری»، «رتبه بندی»، «واریز حقوق»، «حکم ترمیم ۱۴۰۱» و «زمان واریز حواله بیمه تکمیلی» در ردیف‌های بعدی فراوانی تماس بازنشستگان کشوری با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری در فروردین ماه امسال بوده است.

براساس این گزارش، در فروردین ماه ۱۴۰۲ در مجموع ۲۰هزار و ۴۸۶ تماس با مرکز تماس ۲۵۰۰ ثبت شده که کارشناسان مرکز به ۱۹هزار و ۹۶۸ تماس پاسخ داده‌اند.

لازم به ذکر است که صندوق بازنشستگی کشوری تلاش می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تعامل با سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه در جهت رفع دغدغه‌های بازنشستگان عزیز گام‌های اجرایی بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار