دستگیری یکی از فریب خوردگان گروهک تروریستی منافقین در اردکان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اردکان از دستگیری یکی از گروهک تروریستی منافقین در این شهرستان خبر داد.

علی محمد دشتکیان  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان گفت: در جریان اغتششات اخیر با اقدام مشترک دستگاه اطلاعاتی و انتظامی شهرستان اردکان، یکی از افراد فریب خورده توسط گروهک‌های تروریستی منافقین دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات تحویل دستگاه قضایی شد.

او افزود: فرد مذکور در فضای مجازی باعنصر نفاق آشنا ومورد اغفال واقع گردیده واخبار وتصاویر برخی صحنه‌های نارضایتی و مشکلات شهر‌های یزد وا ردکان را به خارج از کشور ارسال نموده بود. 

 دادستان عمومی و انقلاب اردکان ضمن هشدار به شهروندان، از آنان خواست ضمن دقت و هوشیاری در فعالیت ها‌ی مجازی خود، از ارتباط گیری با افراد مجهول الهویه وناشناس در فضای مجازی که خود را با عناوین «ایرانی مقیم خارج کشور»، «فعال سیاسی» و... معرفی وقول کمک برای اقامت در خارج کشور، بورس تحصیلی و... می‌دهند، پرهیز نموده وبه آن‌ها اعتماد نکنند. 

 دشتکیان از خانواده‌ها و والدین نیز خواست تا نظارت کافی بر فعالیت فرزندانشان به ویژه نوجوانان و جوانان خود در فضای مجازی داشته باشند. 

 او افزود: سرپل‌های نفاق با اسامی مستعار ومخفی شدن در پوشش‌های جوان پسند در فضای مجازی با طعمه‌ها ارتباط گرفته وبا تزریق حس اعتماد وبیان وعده‌های دروغ وتطمیع، آنان را کم کم به سمت اقدامات ضد امنیتی سوق می‌دهند. 

 دشتکیان  تاکید کرد: هرگونه عضویت در صفحات وگروه‌های وابسته به منافقین، برقراری ارتباط با بستر فضای مجازی با ادمین‌های این صفحات وکانال‌ها وانجام هرگونه مأموریت مورد درخواست سرپل، مصداق حمایت و همکاری با گروه‌های تروریستی تلقی شده و افراد خاطی مطابق ضوابط ومقررات فصول اول و دوم کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۵ و سایر قوانین مرتبط تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار