تکمیل برخی از پروژه‌های بهداشتی و درمانی با اولویت مناطق محروم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: پروژه‌های بهداشتی و درمانی متعددی در سطح کشور با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار تا هفته دولت تکمیل می‌شود.

بهروز رحیمی در اولین جلسه شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، رضایت رهبر انقلاب از حوزه سلامت به‌ویژه در عرصه ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی را پشتوانه‌ای قوی برای وزارت بهداشت و معاونت توسعه عنوان کرد.

وی تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در مناطق کمتر برخوردار را اقداماتی چشمگیر از سوی وزارت بهداشت در سال گذشته برشمرد و افزود: پروژه‌های بهداشتی و درمانی متعددی در سطح کشور با اولویت مناطق محروم تا هفته دولت تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد تا بتوانیم روند عدالت در دسترسی به خدمات سلامت در کشور را تقویت کنیم که در این راستا بازدید‌های مستمری از وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه تغییر رویکرد و تحول را از برنامه‌های اصلی سال جدید عنوان کرد و گفت: تحول به معنای تقویت نقاط قوت و توجه به نقاط قابل بهبود است و تلاش می‌کنیم این مهم را در حوزه سلامت کشور به خوبی اجرا کنیم.

وی تغییر رویکرد‌ها در حوزه توسعه در سال جدید را بسیار محسوس عنوان کرد و از پایش حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه منابع انسانی وزارت بهداشت توسط پیشکسوتان و صاحب نظران این حوزه خبر داد

رحیمی از تغییر نگاه به منابع انسانی در مدیریت نوین به عنوان نقطه عطفی در اهمیت این حوزه یاد کرد و گفت: توجه به نیروی انسانی حوزه سلامت، سرمایه گذاری در سلامت جامعه است.

وی همچنین تغییر رویکرد در حوزه مطالبات پرسنلی و سازمانی و تمرکز بیش از پیش بر آن را در سال جدید بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: باید همدلی، همراهی و مشارکت حوزه‌های مختلف برای تحقق این اهداف دوچندان شود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با تاکید بر استمرار اقدامات مثبت انجام شده در حوزه آموزش کارکنان و مدیران نظام سلامت، خاطرنشان کرد: ایران در حوزه سلامت به ویژه آموزش کارکنان و مدیران، توانمندی‌های زیادی دارد که می‌تواند به کشور‌های دیگر منتقل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.