سمنان آماده پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید فطر می‌شود

استاندار سمنان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان آمادگی کامل را به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در تعطیلات عید فطر داشته باشد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان اظهار کرد: از مجموعه کمیته‌ها و فرمانداران استان در خصوص پیشبرد مطلوب اهداف در حوزه ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران تقدیر می‌شود.

وی افزود: فروش بیش از سه میلیارد تومان صنایع‌دستی در بازارچه‌های محصولات صنایع‌دستی در نوروز ۱۴۰۲ در استان امری ارزشمند است.

هاشمی خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت مناسب برای فروش محصولات هنرمندان، معرفی پتانسیل‌های استان و همچنین افزایش ماندگاری مسافر از مزایای این بازارچه‌ها بود.

وی عنوان کرد: ساماندهی و زیباسازی مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی و همچنین نمازخانه‌های بین‌راهی برای استفاده مسافران و زائران یکی از نکات مثبت در حوزه اقدامات ستاد خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۲ بود.

استاندار سمنان گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان، جانمایی و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم به‌منظور استقرار بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی و توسعه بومگردی‌ها در روستا‌های استان به‌منظور پذیرایی از مسافران و زائران در دستور کار قرار داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار