تشکیل جبهه مقاومت فرهنگی با شعار دختران حاج قاسم سلیمانی

نماینده ولی فقیه در مازندران از تشکیل جبهه مقاومت فرهنگی با شعار «دختران حاج قاسم سلیمانی» در مقابله با هجمه‌های دشمنان خبر داد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش بزرگ قرارگاه شهید قاسم سلیمانی، مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) بوستان ولایت ساری، ضمن تقدیر از دانش‌آموزانی که سرود دسته جمعی «سلام فرمانده» را اجرا کردند، گفت: ما یک حوزه مقاومت در کشور‌های منطقه در مقابل داعشی‌ها، تروریست‌ها، عوامل صهیونیست و سرویس‌های جاسوسی اطلاعاتی آمریکا، فرانسه و انگلیس داشتیم که با حضور بسیاری از جوانان و نوجوانان ما همراه بود.

او افزود: تروریست‌های خون‌خوار بلا‌های زیادی بر سر دختربچه‌ها و زنان آوردند، اما جبهه مقاومت به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یمن، سوریه، لبنان و ... در مقابلشان ایستادند، سردار با سربازان و یارانش حضور داشتند که ما در مازندران ۳۸ شهید مدافع حرم داریم.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: اگر این‌ها نمی‌رفتند امروز اینجا با این جنایت‌ها مواجه بودیم که الحمدالله در آن جبهه پیروز شدیم، امروز حوزه مقاومت دیگری در کشور خودمان در حال شکل‌گیری است، اما نظامی نیست فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هجمه به دین، حجاب و عفت ما وارد شد دشمن سلسله ابزاری را تربیت کرده که داعشی‌های حوزه عفاف و حجاب هستند اینجا هم باید مقاومتی را شکل بدهیم، ما در حال شکل دادن حوزه مقاومت فرهنگی، حجاب و عفافی در مقابل هجمه‌های دشمنان به ارزش‌های انقلابی و دینی هستیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه شعار فرماندهی این حوزه مقاومت هم دختران حاج قاسم سلیمانی با فرماندهی سردار حاج قاسم است که سربازانش هم شما هستید، افزود: شما‌ها در آینده سربازان زیادی پیدا خواهید کرد که این حوزه در مقابل داعشی‌های فرهنگی در حال گسترش است، شما سفیران و همیاران حجاب و عفاف در مدارس و دانشگاه‌ها خواهید شد و در حوزه امنیت اخلاقی و ارزش‌های انقلاب دفاع خواهید کرد.

او گفت: به امید خدا در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که صد‌ها هزار نفر از دختران دهه نودی و هشتادی که هم با حجاب هستند و هم پایبند ارزش‌های اسلامی بوده و هم در مقابل جنگ فرهنگی مقاومتی سرافرازانه خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار