پرواز‌های فرودگاه سنندج از سر گرفته شد/ تفاهم با دو شرکت هواپیمایی برای انجام پرواز ها

مدیرکل فرودگاه‌های کردستان از برقراری مجدد پرواز‌های فرودگاه سنندج بعد از چهار ماه تعطیلی خبر داد.

امیرعباس نظری‌زاده، مدیرکل فرودگاه‌های کردستان اظهار داشت: فرایند زمانبر تغییر شرکت ارائه کننده خدمات هندلینگ طی چند ماه اخیر، علت اصلی قطع پرواز های فرودگاه‌ سنندج بود.

او اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و پس از طی فرایند ممیزی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز شرکت خدمات فرودگاهی یاسا پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد و این شرکت جایگزین شرکت کیا پرواز شد و اولین پرواز نیز پنج شنبه توسط شرکت قشم. ایر انجام شده است.

نظری‌زاده علت اصلی تعطیلی پرواز‌های فرودگاه سنندج را اختلاف شرکت هندلینگ کیا پرواز با شرکت هواپیمایی آسمان عنوان کرد و گفت: شرکت جدیدالتاسیس یاساپرواز از تاریخ ۲۲ فروردین ماه جاری به عنوان شرکت هندلینگ استان جایگزین شرکت کیا پرواز شد.

مدیرکل فرودگاه‌های کردستان در ادامه از عقد تفاهم با دو شرکت هواپیمایی آسمان و قشم ایر خبر داد و گفت: برنامه پرواز‌های فرودگاه سنندج از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به این دو شرکت هواپیمایی سپرده شده و هر کدام بخشی از پرواز‌های هفتگی را پوشش خواهند داد.

او در ادامه اذعان کرد: در حال حاضر برنامه روتین پرواز‌ها مشخص نشده و در حال رایزنی با این دو شرکت هواپیمایی هستیم لذا بعد از مشخص شدن، تعداد و زمان پرواز‌ها در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.